Optimizacija sajta za Google se radi da bi se sajt našao na prve 2-3 stranice Googla, jer sve preko toga je zanemarljivo iz prostog razloga što prosečan korisnik interneta u svojoj potrazi za robom, proizvodom, uslugom i slično ne ide dalje od treće strane. Optimizacija sajtova za pretraživače znači da u potpunosti optimizujete svoj sajt na najefikasniji način u cilju da vas Google pronađe svaki put kada koristite osnovne ključne reči za pretragu firmi u vašoj industriji. Ako je Vaš sajt u potpunosti optimizovan, možete povećati svoje šanse da se nađete na listingu ispred kompanije koja nije optimizovala njihov sajt.

Dobro odrađena optimizacija sajta za Google postaviće ga visoko u pretrazi i time omogućiti veći broj posetilaca Vašeg sajta. Pored mnogobrojnih elemenata koji čine optimizaciju sajta, kao najbitniji se izdvaja sadržaj na sajtu koji mora biti prvenstveno jedinstven i informativnog karaktera. Odabir ključnih reči i njihov raspored u tekstu je tek u drugom planu.

Ono što je važno za sajt je da izgleda pristojno i da ima dobru poziciju na pretraživacima za upite vezane za temu sajta. Šta vam znači sajt koji izgleda vrhunski (ukoliko to nije za Vas najbitnije) ako taj sajt ne radi ono za šta je tu, a to je da privuče nove korisnike vaših usluga ili kupce vaših proizvoda. Zato je neophodno u procesu izrade sajtova da se na pravi način odradi i seo optimizacija sajta.